Önkormányzat - Közérdekű információk
Közérdekű adatok

I. Szervezeti, személyzeti adatok

  1. Kapcsolati adatok, a szervezet vezetőinek neve elérhetősége, a szervezet felépítésre vonatkozó adatok.
  2. A szerv tulajdonában (vagyonkezelésében) álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezet.
  3. A szerv által alapított közalapítványok.
  4.  A szerv által alapított költségvetési szerv
  5. A szerv által alapított lap.
  6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv:Pest Megyei Kormányhivatal
    Székhely: 1052 Budapest Városház utca 7.
    elérhetősége, ügyfélfogadásának elérhetősége és ügyfélfogadási rendjét a szerv honlapján találják meg: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest

II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

  1. A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatáskörét meghatározó jogszabályok
  2. Az önkormányzat önként vállalt feladatai
  3. A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
  4. Közszolgáltatások
  5. Nyilvántartások
    • Nyilvántartás a bejelentéshez kötött kereskedelmi tevékenységekről
    • Nyilvántartás a vásárról, piacról és a bevásárlóközpontról
    • Nyilvántartás a helyi termelői piacról
    • Nyilvántartás a telephelyekről
    • Nyilvántartás a működési engedéllyel rendelkező üzletekről.
    • Nyilvántartás a Szálláshelyekről
  6. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, s ahol kijelölésre kerül, az adatvédelmi felelős, vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve

III. Gazdálkodási adatok

  1. Az éves költségvetések és beszámolók.
  2. A szervnél foglalkoztatottak létszáma és személyi juttatásaikra vonatkozó összesített adatok
  3. Önkormányzat által megkötött nettó ötmillió forintot meghaladó értékű szerződések
  4. Közbeszerzési információk